Assassin's Creed Rogueمعرفی بازی

تبلیغات در سایت ما

هک-اموزش-بازی-برنامه

پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 5
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 359
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 76
  • ورودی امروز گوگل : 3
  • ورودی گوگل دیروز : 8
  • آي پي امروز : 10
  • آي پي ديروز : 25
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 7151
  • بازدید کلی : 146063
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 13.59.9.236
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    Assassin's Creed Rogueمعرفی بازی

    معرفی بازی  

    Assassin's Creed Rogue

    Rogue

    در این پست میخواهیم جدید ترین نسخه بازی معرفی بازی Assassin's Creed را برای شما معرفی نماییم.

     

    بالارفتن از ساختمان‌های بلند خصیصه‌ی اصلی فرقه‌ی قاتلین است و در این بازی و بازی‌های بعدی هم قرار نیست به آن‌ها نه بگوییم.

    شخصیت اصلی بازی یک تمپلار است و «شای پتریک کورمک» (Shay Patrick Cormac) نام دارد. در این بازی بر خلاف تصورات عمده‌ی بازی‌کننده‌ها نقش اصلی باید به دنبال اساسین‌ها بگردد و آن‌ها را به قتل برساند. به نظر می‌رسد که سازندگان برای خارج کردن بازی خود از مهلکه‌ی تکرار می‌خواهند آن روی سکه‌ی اساسین‌ بودن را به ما نشان بدهند. اما آیا این‌کار به مذاق بازی‌کننده‌ی سنتی که عادت به اساسین بودن دارد، خوش می‌آید؟ و آیا اصلا سازندگان می‌توانند هسته‌ی اصلی گیم‌پلی را به گونه‌ای با این خط داستانی تطبیق دهند که لطمه‌ای به آن وارد نشود؟ سوالاتی از این قبیل بدون شک تا عرضه‌ی بازی در ذهن مخاطبان خواهند بود.


    لباس مخصوص شخصیت‌های این سری بازی، در این قسمت هم حالت تیپیکال و ثبت شده‌ی خود را حفظ کرده اما تغییرات جزئی بسیاری داشته است.

    داستان این بازی نیز در خلال یک جنگ هفت ساله می‌گذرد که فرانسویان در آن دخالت دارند. سازندگان قصد دارند تا با بردن بازی به این برهه از زمان، ارتباط منطقی و زمانی بین چند شماره‌ی اخیر بازی و نسخه‌ی نسل هشتم یعنی «یونیتی» برقرار کنند. بدین ترتیب، پروتاگونیست امریکایی بازی، که با خانواده‌ی «کنوی» (Kenway) مرتبط است، در پایان به فرانسه، محل وقوع بازی بعدی متصل خواهد شد. کورمک در ابتدا به عضویت یک انجمن برادری در آمده و به یک اساسین تبدیل می‌شود. اما بعد از این‌که یکی از ماموریت‌های محول شده به آن‌ها، به خوبی پیش نمی‌رود و اساسین‌ها شکست می‌خورند، در طی یک درگیری داخلی، از سوی یکی از مهم‌ترین اعضای انجمن با تهدید روبرو می‌شود. به طوری که تصمیم می‌گیرد روش دیگری برای ادامه‌ی زندگی اتخاذ کند و بدین‌ترتیب، از اساسین، به شکارچی اساسین تغییر کاربری می‌دهد! قرار است تا بازیسازانِ با تجربه‌ی یوبی‌سافت که حالا ید طولایی در اساسین ساختن دارند، این داستان را به نحوی دراماتیک و مجذوب کننده در قالب گیم‌پلی به ما عرضه کنند تا شاهد “تاریک ترین برگ از تاریخ فرقه‌ی قاتلین” باشیم. شکارچی اساسین‌ها را در شهرهایی همچون نیویورک و اتلانتیک سیتی ملاقات خواهیم کرد و سفری دور و دراز در پیش خواهد بود. در این مدت، چشم انتظار اتفاقات زیاد و دل‌نگران تحقق وعده‌های فراوان یوبی‌سافت هستیم!


    در مجموع بازی شما سه نوع آب و هوا و محیط متفاوت را تجربه خواهید کرد. عرشه‌ی کشتی، جزایر یخی اقیانوس اطلس شمالی و طبیعت شهری!

    بسیاری عقیده دارند که گیم‌پلی بازی‌های این سری به شدت نخ نما شده است و از جذابیت قبل برخوردار نیست. از این‌که این بازی در این سال‌ها تغییرات چندانی در برخی کلیات و بسیاری از جزئیات گیم‌پلی خود نکرده است، نمی‌شود گذشت. اما از طرف دیگر، پیشرفت‌ها و اضافه شدن مراحل جدید و مکانیزم‌های نوآورانه را نیز نمی‌توان در نظر نگرفت. با این‌حال، تکراری شدن بازی به دلیل انتشار هرساله‌ی آن به قوت خود باقی است. آیا یوبی‌سافت در این شماره می‌تواند با اعمال تغییراتی هر چند جزئی، باعث شود تا قاتلین، سکوی هفتم را با خاطره‌ای خوش ترک کنند؟


    کشتی‌رانی در اقیانوسی پر از کوه‌های یخ یک چالش جدید در بازی به شمار می‌رود.

    نخستین ویژگی گیم‌پلی که سازندگان بر آن تاکید دارند، وجود کشتی‌رانی در بازی است. طرفداران فرقه‌ی قاتلین اولین بار در فرقه‌ی قاتلین 3 با این ویژگی آشنا شدند. چیزی که به نظر خیلی از بازی‌کنندگان و منتقدین، بهترین وجه آن قسمت از بازی بود. سازندگان با توجه به بازخورد مثبت مخاطبین، تصمیم گرفتند در بازی بعدی بیشتر و بیشتر از این ویژگی جدید، اما دلچسب و راضی کننده استفاده کنند و بدین ترتیب، اساسین تبدیل به یک دزد دریایی شد و مراحل کشتی‌رانی وسعت و عدّت یافتند. حالا، یوبی‌سافت، درست مثل مرحله‌ی رونمایی از «درفش سیاه» (Black Flag) ، مراحل کشتی و کشتی‌رانی را الم کرده است. البته یوبی چند تغییر و پیشرفت در این بعد بازی را وعده داده است. اول این‌که کنترل کشتی بسیار دقیق‌تر از قبل شده و بازی‌کننده نفوذ بیشتری بر سفر خود خواهد داشت. مراحل کشتی‌رانی در آب‌های سرد آتلانتیک شمالی می‌گذرند و همین مسئله احتمالا بر روند آن تاثیرگذار خواهد بود. افزون بر این‌ها، دشمنان در این بخش از تاکتیک‌های جدید استفاده می‌کنند و بازی‌کننده باید بیشتر مراقب باشد. درگیری‌ها به عرشه‌ی کشتی خواهد آمد و دشمنان حتی سعی می‌کنند افراد شما را به دریا بیندازند و کنترل کشتی را به دست بگیرند! همچنین سلاح‌های جدیدی برای این بخش از بازی در نظر گرفته شده‌اند که یکی از آن‌ها، روغن قابل اشتعالی را به دریا می‌ریزد و می‌تواند کشتی‌های دشمن را در مقابل یک دیوار از آتش قرار دهد. یکی دیگر از سلاح‌های جدید اضافه شده به بازی، چیزی شبیه به یک ماشین-گان است تا دشمنان از رگبار آتش کشتی شما در امان نباشند.


    یوبی‌سافت وعده داده که درگیری‌ها و نبردهای نزدیک در بازی باز هم پیشرفت داشته‌اند و نسبت به نسخه‌های قبلی روان‌تر و قابل کنترل‌تر هستند.

    دیگر ویژگی بارزی که مرتبا در مورد این بازی از آن سخن می‌رود، دنیای باز و قابل گشت و گذار آن است. نه تنها شما همچون گذشته می‌توانید در شهری پر از جزئیات و خرده داستان‌های جذاب گشت بزنید و به میل خود عمل کنید،‌ بلکه این‌بار در اقیانوس هم این امکان وجود خواهد داشت. تعامل با دنیای روی آب بازی از جمله مواردی است که مشتاقانه منتظر تجربه‌ی آن هستیم.

    حقیقت «سرکش» (Rogue) می‌تواند یک طلب بخشش برای یوبی‌سافت باشد. این بازی طبق اعلام یوبی بخش چند نفره نخواهد داشت و تمرکز آن بر روی بخش داستانی است. بعد از انتشار درفش سیاه این سری جان دوباره‌ای گرفته است و اکنون با انتشار این بازی می‌تواند قدم محکمی برای تضمین موفقیت یونیتی بردارد. بازی چیز زیادی به این سری اضافه نمی‌کند و بدون شک انتظار ظهور یک شخصیت دیگر همچون «دزموند» از آن نخواهیم داشت، تنها انتظاری که از این بازی می‌رود این است که همین‌قدر که روی کاغذ خوب و قابل دفاع است، در عمل هم خوب باشد.

    بازی قرار است پاییز امسال به بازار عرضه شود.این بازی هم اکنون منتشر شده است. به نوعی، چرخه‌ی انتشار هر ساله‌ی بازی باعث شده است تا این برند خود به خود اهمیت خود را از دست بدهد. پاسخ دادن به سوال ابتدای این متن، اکنون نباید کار سختی باشد.

     

    تصاویر بازی Assassin's Creed Rogue

    Rouge

    Rogue

    Rogue

    Rogue

    Rogue

    Rogue

     

                                                                     ghostgames.vcp.ir

     


    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند


      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازی و آدرس download-man.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عرفان - عالیییییییییئه - 1394/2/26/download-m
    Mr.Beniyamin - با سلام
    میخواستم بدونم تیزر بازی رو تا کی بیرون میدهید؟
    پاسخ:سلام تا چند روزه اینده - 1393/10/15/download-m
    سیدعلیرضا - پسورد اشتباهه دوست عزیز
    پاسخ: سلام رمز درست شد خیلی معذرت میخواهیم - 1393/10/8/download-m
    ali - سلام ممنون از برنامتون واقعا کارکرد فکر نمیکردم گار کنه اما کار کرد
    واقعا کارتون درسته
    پاسخ:سلام ممنون - 1393/9/21
    محمد - سلام من این اکانت 500امتیازی سرور دزدوپلیس رو خریداری کردم از سایت شما! ادمین منو به دلیل اسپید هک بن کردن !شما میتوانید کاری کنید؟ لطفا کمک کنید؟
    پاسخ:سلام بله شما اسم و رمز تان را به ما ارسال کنید و ما شمارا انبن میکنیم شما تا 10 سال گارانتی ای سایت را دارید - 1393/9/20/download-m
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به هک-اموزش-بازی-برنامه امتیاز دهید